log
Link do logowania
po zalogowaniu link zmieni opis na imię i nazwisko
znajdziesz tam ustawienia konta i listy zakupów
logowanie | rejestracja

koszyk

koszyk jest pusty

Przesyłka Kurierska 48 jest nowoczesną i szybką przesyłką realizowaną przez Pocztex Kuriera Poczty Polskiej. Termin doręczenia zakupów najczęściej wynosi jeden dzień roboczy, licząc od chwili nadania przesyłki w punkcie dystrybucyjnym, do momentu doręczenia, bądź awizowania próby doręczenia przesyłki.

Kurier 48 – jeżeli przesyłkę nadasz w dniu roboczym najpóźniej do godziny 15.00, gwarantujemy doręczenie najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu nadania.
W serwisie Kurier 48 możesz nadać dwa rodzaje przesyłek:

    Kurier 48 standard – polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu przesyłki bezpośrednio do rąk odbiorcy,
    Kurier 48 pobranie – usługa poszerzona o pobranie należnej kwoty i niezwłoczne przekazanie jej na rachunek bankowy, nadawcy.





Placówki Poczty Polskiej

Wyszukiwarka placówek Poczty Polskiej dostępna jest na stronie placowki.poczta-polska.pl


eMonitoring

Klientów, którzy lubą trzymać rękę na pulsie, z pewnością ucieszy fakt, że wszystkie nadawane przez Sezar.pl przesyłki można śledzić przez Internet i na bieżąco można sprawdzić, gdzie się znajdują, jaki jest ich status i kiedy przewiduje się ich dostarczenie do adresata. Śledzenie przesyłek dostępne jest na stronie emonitoring.poczta-polska.pl


Aplikacja mobilna

Internetowa aplikacja mobilna to narzędzie, które umożliwia w każdym momencie zdalny dostęp do informacji o przesyłkach i paczkach nadawanych za pośrednictwem Poczty Polskiej lub jej partnerów zagranicznych.
Dzięki aplikacji mobilnej Klienci korzystający z szerokiej gamy urządzeń uzyskują szybki i prosty dostęp do informacji o swoich przesyłkach. Teraz w telefonie można sprawdzić, czy przesyłka została już doręczona. Wystarczy wprowadzić jej numer, a system przekaże wszystkie informacje na temat etapu realizacji usługi. Historia wyszukiwanych przesyłek jest zapisywana i prezentowana przy każdym kolejnym uruchomieniu aplikacji.
Aplikacja umożliwia również lokalizację na mapie cyfrowej placówki pocztowej znajdującej się w kręgu zainteresowania klienta, wraz informacją o godzinach pracy placówki i telefonach kontaktowych. Aplikacja dostępna jest pod adresem: mobilna.poczta-polska.pl


   


Kontakt:
  Biuro Obsługi Klienta

  801 333 444 - dla telefonów stacjonarnych
  438 420 600 - dla telefonów komórkowych i dzwoniących z zagranicy
  Opłata za minutę połączenia zgodna z cennikiem operatora
 

Poczta Polska Spółka Akcyjna
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa


 

Dziękujemy

Otrzymasz powiadomienie na adres e-mail przypisany do Twojego konta w chwili kiedy produkt będzie już dostępny w naszym magazynie.

MENU
Informacje

o nas

regulamin

płatności

dostawa

pliki cookies

polityka prywatności

Obsługa Klienta

zamówienia

reklamacje i zwroty

wyślij nam wiadomość

formularz kontaktowy

666 566 922